dinsdag 24 juni 2008

Unzip in concert!

Exclusieve wereldprimeur!

Unzip the Catfish, bekend van de ruige-headfirst-crowdsurf-huiskamerconcerten™, geeft zaterdag 28 juni een optreden. Hierbij is iedereen die dit leest uitgenodigd!

Het optreden is in Poeldijk, bij de kartbaan. Het begint om half 8 en duurt tot ieder bandlid 5 laveloze groupies heeft verzameld. (Kwart over 8, schat ik)Nee, 12 uur moeten we er weer uit. Dus dan is er nog tijd zat om écht te gaan clubben.

Het adres is:
Nieuweweg 57K
2685AS Poeldijk

Google maps

Er is heul veul plek, dus nodig gerust iedereen die je kent uit.

Iedereen is welkom!

9 opmerkingen:

Ramphastos Toco zei

en is dat......vandaag?
Ik ben namelijk bang dat ik tussen 20.00 en 20.15 net zit te eten..

Steven zei

Datum?

Steven zei

Ik heb gehoord dat er in Poeldijk bij de kartbaan veel grote artiesten hun grote doorbraak hadden :)

Flip zei

In de consternatie vergeten. 28 juni, zaterdag a.s. dus...
Kort dag, maar dan heb je ook wat.

Zebra zei

Ah, leer mij poeldijk kennen. Nee serieus, leer het me. ik heb geen idee waar dat ligt.

Is dat te ver om de fiets te pakken?

Sander zei

ligt aan de staat van je fiets en conditie. ligt tussen grubbenkuttenveen en verwegistan.

Zebra zei

Fiets: check. Conditie: hmmm

Flip zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Flip zei

Link toegevoegd naar google maps in de post. Vind het meevallen. Het is dichter bij Den Haag dan bij het Westland.