dinsdag 29 september 2009

José González - Hints

Ik hoorde dit nummer in een reclame die nu op tv te zien is. José González had al eerder succes met zijn cover van Heartbeats van The Knife. Juist, die uit die reclame met die stuiterballen. Wat is het eigenlijk toch een commerciële hoer. Maakt niet, want dit nummer staat bij mij al 13 uur op repeat. Wat een heerlijkheid. Je zou me bijna vergeven dat ik hier zo'n 6 jaar te laat mee kom.

Reclames zouden trouwens standaard moeten vermelden welk nummer ze gebruiken. Dat zou mij weer een hoop gegoogle schelen. En dat de reclames dan heel mooi gefilmd zijn, met allemaal mooie inhoudsloze mensen erin. Eigenlijk zoals MTV dus.

1 opmerking:

Steven zei

Maar nu weet ik niet meer welke reclame dat is. Boeit ook niet.

Dit vind ik trouwens een heel mooi liedje uit een reclame:

http://www.youtube.com/watch?v=bH1TkRJFSZk