woensdag 7 oktober 2009

Birdnip? Catnip

Ik was even bang, nu onze buurman Fonkelpimp met zijn gezicht op nationale televisie is gekomen, dat ons favorietste blog verloren zou zijn. Ik zag het al helemaal voor me: Hoogdravende stukken tekst, opinies en (huiver) onderbouwde argumenten.

Gelukkig kwam de Glimmerpooier met een verlossend filmpje over dronken dieren op de proppen. Gewoon onzinnige flauwheid, waar het internet voor is bedoeld. Dat kleine stukje alliteratie in de titel zien we dan maar even door de vieze vette vingers.

Dit stukje wonderen uit het dierenrijk deed mij weer denken aan een documentaire die ik tijden terug zag. Over drugsgebruik bij dieren. Check deze katten totaal lijp gaan op kattenkruid. Grote kans dat dit binnenkort ook verboden gaat worden.



De hele docu kijk je hier.

1 opmerking:

Fonkelpimp zei

Ahww te geniaal, ik ga het meteen halen voor m'n kat. Misschien moet ik een zakje om z'n nek hangen met dat spul, wordt hij de pusher van de buurt. Altijd al een gangsterkat willen hebben.

En wees maar niet bang hoor, Fonkelhorse blijft een bastion van onzinnigheid, wat er ook gebeurd!