woensdag 4 juni 2008

MAÑANA MAÑANA


Een dag niet geblogd is een dag niet geleefd. Als dat het geval is, was ik gisteren klinisch dood, maar ben ik nu weer als door een wonder teruggekeerd. En met een aardig harde post.

Mañana is het nieuwe ding van Julstar&Baschz en DP96 (voorheen Bar P)
Eén keer per maand een hele avond dopeness: een expositie vanaf 18u, dikke vette party tot BAM. Schrijf deze data in je agenda:
13 juni // 11 juli // 8 augustus // 12 september // 10 oktober // 14 november // 12 december
Wat kun je verwachten?
Expo’s van o.a. Boortorrie, Crackrock & the Powerblast Movement, Zedz en twee lekkere chickies uit Barca. Hiphop, balti en meer beats van Rotterdams finest deejays plus some extraspecial ingevlogen superstars. Hyperhyper shits van MC Festa. Sunny Terraza Goodlife. Cocktails. Bieries. Fresh shirts. Jukeboxes. Schaafijs. Beerchicken. Mooie achtjes draaiende asses. Glimmend witte tanden. The lovely smell of Montana. Zitzakken en parasollen. Zweet ..

De eerste gig: vrijdag 13 juni.
Featuring: BOORTORRIE (lastplak) // Baschz // Bitches In Control // DJ C.O.N.E. // DJ INT (la Melodia) // DJ Julstar // MC Festa // SUNNYTERRAZA HalveSoul&SteefVader

Waar anders dan in die Witte de Withstraat in Roffa
via tanja. Succes vanavond meisje!

3 opmerkingen:

Steven zei

Bedankt en succes Tanja! Met school beoordelingen neem ik aan..

Anoniem zei

jaaa oh ik lees het nu pas en ik heb mijn beoordeling inmiddels gehad, maarrrr dank dank. Ik heb een 7,5 gehaald!!!

Steven zei

Haha o.k. dan! Gefeliciteerd!