maandag 6 juli 2009

HELP!


Daar is Flip met een post die niet over z'n eigen band gaat! Maar gelukkig is er nog genoeg eigenbelang om over te schrijven.
Neem nou m'n huis bijvoorbeeld. Nóg niet af. Sterker nog: één grote tyfuszooi. Dit omdat het huis nogal onverwachts beschikbaar was, kozijnen schuren een kkwerk is en ik niet veel tijd kon vrijmaken om te klussen. Maar daar gaat verandering in komen: vanaf woensdag a.s. ben ik 1,5 week vrij. Het doel is om na die dagen het huis af te hebben. Lukt natuurlijk nooit, tenzij... er mensen zijn die mij willen en kunnen helpen.

Mail/ sms ff of je komt, want het is niet zo groot en dan loop je elkaar snel voor de voeten. En als je gewoon benieuwd bent, kun je ook alleen komen kijken.

P.s: Er is bier.

3 opmerkingen:

Sander zei

heb ik vrijstelling :)

Steven zei

Ik kom ook wel ergens deze week...

Zebra zei

Ik kan best 's avonds een keertje komen helpen. Dat hoor je nog.