maandag 20 juli 2009

nep of niet?


Die projectie op gebouwen kennen we nou allemaal wel. Todays art ,GRL om er maar een paar te noemen. Maar dit is wel een geniaal idee. Vaag dat er nu pas iemand of een bedrijf met deze shit komt. En dan ook nog uit Zierikzee of all places. Maar probs kent geen verschil tussen steden, dorpen of grubbekutteveen.

Geen platte projectie maar een 3d model waar het op aan is. Hij is al op meerdere blogs voorbij gekomen en de HOAX-roepers waren volop aanwezig. Maar wat denkt gij? HOAX, nep, photoshop, viral, fail, noob of Bedebum tschhhh(hij moet toch gehyped worden).

haters - mijn mening
- op het eerste gebouw gaan ze verder dan het gebouw - is volgens mij de dakgoot ofzo
- er kijkt niemand - true, maar we hebben het wel over Zierikzee :)

Of het nou nep is of niet. De intentie is daar. waar, nou hier.

10 opmerkingen:

Steven zei

Hoe dan ook goed uitgevoerd.

Wel echt denk ik.

Freshpats zei

Maar zelfs in Zierikzee zou er toch wel 1 iemand even stoppen als er een gebouw in staat te storten? Weet niet of dit echt is. Is wel mogelijk allemaal, maar misschien is dit een soort promo filmpje van dit bedrijf..

Wel heel vet

d669 zei

Op 2:14 zie je linksonder dat de projectie over een van de figuren, die meer vooraan loopt dan het gebouw, gaat.

Anoniem zei

Ziet er gaaf uit.. er zitten echt een paar coole ideeën tussen, maar denk wel dat er een paar nep zijn. Zag een balletje vliegen buiten de omtrek van het gebouw met de pilaren? (mask error?)

Flip zei

Ik geloof het niet. Ook mensen die met hun gezicht naar het gebouw staan, praten gewoon door. Heb niemand op de projecties zien reageren.

@D669: Wat is je punt?

Cheveuxmaison zei

Ik ga het meteen vragen aan onze 3d grafische man hiero op kantoor...
I want to get to the bottom of this!

Maar looks fake, kijk maar naar de outline van de gebouwen...

Cheveuxmaison zei

Van hetzelfde bedrijf (met 3d) effecten maar dit is wel echt...

http://vimeo.com/5677879

Sander zei

Het zal inderdaad wel fake zijn maar het is een cool concept. Maar wat zei de 3d man?

Flip zei

Zekers een vet concept. 2e filmpje komt wel realistischer over, ziet er mooi uit ook.

Info van VAgE gASTEN zei

Ik heb toch het vermoeden dat het echt is. zeker dat filmpje uit de comments!! En ik ga m ook ff posten bij ons!!