woensdag 10 september 2008

Duiven


Vroeger hadden mijn buren duiven, die de hele dag rondjes om het huis vlogen, alles - maar dan ook echt alles - onderscheten en 's ochtends vroeg al zoveel kolere herrie maakten dat je echt niet kon uitslapen. Nu zitten ze vaak op straat en als ik met mijn fiets voorbij rijd, vliegen ze een halve meter weg om vervolgens weer voor mijn fiets te belanden, keer oneindig. Freshpats en duiven is geen liefde.

"Maar stel: je vervangt het Regentessekwartier voor Brooklyn, en je maakt er een mooie docu over. Zou dat zaken veranderen?"
Waarschijnlijk wel. Als je er ook nog een vette poster bij maakt, wil ik er wel naar kijken.
"Komt goed."

via On-point

3 opmerkingen:

Steven zei

Ik had ook zo'n buurman die de hele dag hoofdknikkend HOE! HOE! riep naar die beesten.

Maar dit ziet er wel veel belovend uit ja.

Zebra zei

Onze overbuurman deed ook de hele dag 'de duif'. Blijkbaar doen ze dat dus allemaal.
Ramon, had jij ook zo'n buurman?

Ramphastos Toco zei

Niet naar de bekende weg vragen lex.