dinsdag 30 september 2008

OH YEAH! een voorproefje


We zitten nu al een tijdje in ons pand aan de Anna Paulownastraat, maar een officieel verhuisbericht is er nooit van gekomen. Vandaar dat Patswerk gisteren in de zeefdrukkerij was om de hand aan een stel posters te leggen. Die knallende roze kleur staat al op papier, morgenavond het vervolg.

Het wordt een zeer gelimiteerde oplage van 25 posters. Er verdwijnen er een aantal in ons eigen archief, maar we zullen er ook een paar weggeven. Hou dit in de gaten dus.

6 opmerkingen:

Ramphastos Toco zei

Sssssssssssssyeeeahhhboyyyyy!!
Gaan we de tweede laag toch maar groen maken? Is weer eens wat anders dan cyaan en knalt goed hard. Al blijft cyaan ook aardig baas natuurlijk.

Zebra zei

Ik zeg: we maken gewoon een paar verschillende. Die groen moet eerst nog gemengd worden natuurlijk

Dolluf zei

Altijd leuk een poster voor boven mijn bed!

Zebra zei

Je hebt niet eens een bed man

Anoniem zei

hihi ik wel en ik wil er ook 1. met de kleurtjes die ik vandaag heb gekocht voor jullie zeefdrukacties. tot vanavond!

Anoniem zei

Doe mij een groen-gele Haagse kleurvariant. Waar moet ik het prijsvraagantwoord invullen?