zondag 21 september 2008

Space Invaders



Nu we het toch over retro games hebben:

Ik had vroeger een Atari, met een cassette erbij met daarop 100 spellen! 100!! Alleen bleken dat 15 verschillende te zijn en dat elk spel minimaal 3 keer op de cassette stond. Dagenlang lopen boksen, vissen, bowlen en schieten met pixels niet veel kleiner dan mijn duim.
Ik heb nog steeds spijt dat ik de console heb verkocht omdat ik een aquarium wilde kopen.

Daarna ben ik aan de sega 8 bit gegaan. Alex Kid was de man. En Sonic schopt Mario's kont! Het ultieme old skool spel blijft echter natuurlijk Space Invaders. Speel het hier.

2 opmerkingen:

Steven zei

Ik was bestwel verslaaft aan Frogger: http://www.spel.nl/game/Frogger.html

Sander zei

ik ging vroeger los op de commodore 64. Met cassette en floppy drive biatch. frogger, spy hunter en skate or die.