maandag 24 november 2008

Pilooski

Soms moet je een beetje achter de feiten aan rennen om bij te blijven. Maar hé, misschien kennen jullie deze dude ook nog niet. De Italiaanse remixer haalt oude classics uit het stof en doet er wat moois mee waardoor je niet stil kan blijven zitten. Deze bijvoorbeeld; Beggin':

Heb 'em wel eens op de dansvloer gehoord. Misschien zelfs op de radio (dan is 'ie echt oud in internet-jaren).

Hebben?
Frankie Valli /The Four Seasons - Beggin'(Pilooski edit)

While you're at it, pak deze ook mee.
Nina Simone - Take Care Of Business (Pilooski edit)

Pilooski - Can't There Be Love

2 opmerkingen:

Zebra zei

Ik vond de versie van Madcon al aardig hard. Toen wist ik nog niet dat het een remake was. Maar deze van Pilooski was eerder dan madcon right?

In ieder geval vind ik em dope.

Steven zei

Ah dan ken ik 'em daar denk ik van...