dinsdag 20 januari 2009

Duidelijkheid



Freshpats schept even wat orde in die chaos die we weekend noemen. Teveel feestjes, te weinig tijd, en teveel griep. Vandaar even het overzicht, zodat je gewoon goed geïnformeerd je keuzes kunt maken.

Deze vrijdag sta ik in ieder geval in het Paard bij Poptrash. Deuntjes van Uffie, Feadz, Homework en Jacques de la Disque bij mij om de hoek maken het logischer dat ik hier ben, dan bij dat Vice feestje in Amsterdam op die boot met SebastiAn (baal baal).
-------------------------------------------------------------------------------
Zaterdag doe ik waarschijnlijk niks, maar je zou zomaar naar mr. Oizo kunnen gaan in Paradiso.
-------------------------------------------------------------------------------
Vrijdag de 30e is het weer aan in het Paard bij Streamers met o.a. Brodinski, Shameboy (vet!) en de Haagse mannen van Neonpunks.
-------------------------------------------------------------------------------
De zaterdag erop is de dag van de keuzes. In Rotterdam wordt het old school bij Ruis.tv, in Den Haag is wellicht iets leuks in een gekraakt pand, wat net te ver ligt om te fietsen, en in het Patronaat in Haarlem staan Modeselektor, Steve Aoki en the Bloody Beetroots(!) op ons te wachten. Wie kan ik alvast op de lijst zetten voor een plekje in de auto?
-------------------------------------------------------------------------------
En hou nog wat energie over voor de maand erop want 20 februari staan Sinden en the Toxic Avenger bij een volgende editie van Poptrash in het Paard.

9 opmerkingen:

chiara zei

Jeeeee zit weer lekker vol! Jammer dat het pas dinsdag is want heb er nu al zin in!

Vrijdag ben ik er zeker bij in het paard, zaterdag feestje in de catacombe!

30ste, kut was ik al weer vergeten en net iemand zn feestje laten verzetten van de 31ste (dan zijn er pas veel feestjes) naar de 30ste zodat ik er ook bij kon zijn...shitttt druk! vet!

Zebra zei

Och, de 30e hoef ik niet perse weer in het Paard te zijn. Weekendje chillen is ook wel lekker.

chiara zei

Chillen? gast...

Zebra zei

met weekendje chillen bedoel ik natuurlijk: vrijdag niet uitgaan, en dan op zaterdag knallen. Pfff

Luukerjan zei

Je hebt swagger-olie factor 50 nodig om je niet te branden aan de aanheid van Den Haag komende tijd!

Zebra zei

Het gramaticaal verontrustendste is dat we die zin allemaal begrijpen

Anice zei

Ik niet. Misschien toch weer wat vaker op de straathoek staan.

Zebra zei

Ach, je moeder staat op een straathoek

Zebra zei

Hoor net dat Uffie niet komt.. Vraag me af hoe ze dat gaan oplossen