dinsdag 13 januari 2009

Lekker bijkomen


Aankomend weekend zit ik in een hutje op de hei, maar het weekend daarop gaat het als vanouds los. Vrijdag de 23e staan Uffie (leuk voor de jongens) en Feadz in het Paard, en ze worden bijgestaan door Sjaak van de Plaat en Homework (blijkbaar leuk voor de meisjes). Beter komen er iets meer mensen dan die laatste keer dat er Ed Banger afgevaardigden hun harde chansons kwamen knallen.
En mocht je nog zin, geld, tijd en benen over hebben om de zaterdag daarop iets te doen, zou ik zeker naar Paradiso gaan. Daar gaat mr. Oizo namelijk de boel op z'n kop zetten.

En het weekend daarop (als ook Ruis.tv is) is mijn broertje bereid om met de auto naar Haarlem te rijden voor het feestje met the Bloody Beetroots, Steve Aoki en Modeselektor. Tja, keuzes, keuzes.

5 opmerkingen:

Steven zei

Whoei veel leuke feestjes!

chiara zei

Ik zeg: We doen het allemaal!

Zebra zei

Wordt wel vechten. Passen denk ik in totaal 5 mensen in de auto. En das krap. Tenzij er nog meer mensen aanbieden de Bob te zijn, net als Bob.

Ramphastos Toco zei

Ik hoef niet met mijn billen in de auto want die zitten al in de sneeuw dan.

Luukerjan zei

Uffie, Sjaak van de Plaat én fucking homework op 1 avond?! Gaat dit Op De Grens overtreffen?.. kdenk het wel ;)