woensdag 15 april 2009

Vul die leegte


Deze vrijdag is weer een editie van Poptrash in het Paard, met o.a. Shitdisco. I Know Kung-fu, dus dat wordt gezellig. Nou nog wat drukker dan de voorgaande keren. Waar ligt dat toch elke keer aan mensen? Zou zonde zijn als dit soort vette dingen niet meer naar Den Haag komen door gebrek aan opkomst. Voor de prijs hoef je het in ieder geval niet te laten. Voor minder dan 10 euries sta je binnen. En voor dat bedrag kun je ook lekker je dansjes doen bij Jacques de la Disque, Sickboy, Homework en de mannen van Neonpunx.



En de zaterdag erop kost je, op een kadootje na, zelfs helemaal nix. Vrienden van Freshpats komen dan lekker langs voor mijn verjaardagsfeestje. Biertjes, hapjes en vrolijke deuntjes. Jullie weten!

5 opmerkingen:

Steven zei

Ik krijg een beetje lege zalen vrees van poptrash. Ik durf bijna niet meer te gaan gewoon...

Zebra zei

Zelfs ik twijfel..

chiara zei

Ik wil die leegte wel vullen..

met jullie

Zebra zei

Gadverdamme Chiara..

Als ik gratis kan, dan wil ik wel even gaan. Naar het Paard dan. Qua kleur

Luukerjan zei

Waar Sjaak is, is K-J..