woensdag 2 juli 2008

Lowlands update


Nieuwe dag, harde posts. Dat zou je denken. Toch?
Maar laat ik onderstaande nou net even ge-apple-c't-ge-apple-v't hebben van de Lowlands site..

Tja, het is dan toch echt waar: de regering heeft gesproken en een peukie in de Alpha of Bravo opsteken zit er niet meer in. In de Juliet en Echo was dit al jaren het geval, maar nu is roken in alle tenten niet meer toegestaan en moet je je sigaretje bewaren voor in het gras.

Nou ben ik geen roker, maar wat de fuck echt? We slaan nu lekker door met de regeltjes.
Ben benieuwd wat hier van terecht komt. Die tenten gaan naar zweet stinken wat ik je brom.

7 opmerkingen:

Steven zei

Knappe anti-rook agent die mij tijdens een concert midden in de Alpha kan betrappen op het roken van een peuk/joint.

Zebra zei

Ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen inderdaad. Maar ik vind het wel een belachelijke regel.

Ramphastos Toco zei

Wel een gaaf beroep: anti-rook agent.
Dan weet je zeker dat je geen vrienden meer overhoudt.

Flip zei

Pure joints ook verboden? Daar zit geen tabak in...

Ramphastos Toco zei

en crack?

Flip zei

Zou je nicotine ook kunnen spuiten?

Zebra zei

Je kan natuurlijk altijd nog een trui maken van nicotine pleisters