maandag 14 juli 2008

Wist jij het?


Ik ben een illusie armer..

7 opmerkingen:

Steven zei

Welke illusie ben je armer dan? Ziet 'ie er niet cool genoeg uit? Is 'ie niet straat genoeg?

Flip zei

Ik had ook gehoopt dat het een lekker wijf was idd... maarja, ik vind z'n werk nog net zo vet.

Zebra zei

Gewoon het feit dat niemand wist hoe hij eruit zag, dat was de illusie..

Flip zei

Oké, ik zat nog te denken dat het misschien komt omdat ie z'n werk voor tonnen verkoopt... Maar dat zou ik ook doen als ik hem was.

Steven zei

Ja tis net dat als je vroeger op zoek ging naar je verstopte sinterklaas kado's en dat je ze vond maar dat de verassing er dan toch af is op 5 december.

Je wil het weten maar toch is het jammer als je het eenmaal weet.

Schitterende vergelijking toch haha.

Bays zei

Dat heb ik gehad met mijn nintendo 8 bit!

Ik had de stoel gepakt om in dat bovenste kastje te zoeken. Was even vergeten die stoel terug op zijn plek te zetten. Mijn ouders zouden nu voor straf de nintendo terug brengen. Maar wat denk je op 5 december?

Anoniem zei

Ja, en toen werd de -geen verrassing meer- toch weer een verrassing!!! Je ging loss man, je ging sooo losss. Tranen met... Maarre, hij was ook van mij