dinsdag 22 juli 2008

Velen gaan voor eigen raam

Wat denken jullie hiervan? Voor de plak.

5 opmerkingen:

Steven zei

Leuk! Alleen niet echt geschikt voor op de deur hier denk ik. Aangezien het nog vrij rommelig gaat overkomen en omdat het adres nog niet heel duidelijk naar voren komt.

Zebra zei

Dat denk ik ook. Voor op het raam moet het wel wat rustiger. Maar ik was zo lekker bezig. Wellicht dat dit een postertje wordt ofzo.

Heeft het raam aan de zijkant ook zo'n raster er doorheen trouwens?

Ramphastos Toco zei

KERK!

Zebra zei

Dank je. Ik heb ook jouw Gr8Gear vectortjes gebruikt. Maar dat had je vast wel gezien.

Ramphastos Toco zei

Jep. Maar dasch prima. Lekker recyclen die hap. Ik ga trouwens ff navragen of daar uberrrrhaupt nog wat mee gaat gebeuren. Want we krijgen nog wel doekoes als een malle van die conjo met zijn lauwe tapas.