woensdag 3 december 2008

Blu rockt Berlin


Mijn mailbox zit de laatste weken vol met haatmail van mensen die minder electro en meer streetart op Freshpats willen. Sander, je weet wie ik bedoel (en dan weer die andere Sander dus). Minder electro kan ik niet beloven, maar meer streetart wel. En dan gooi ik gelijk wat Berlijn in de mix, want daar kan ik nooit genoeg van posten. Blu rockt weer een mooi werk op een spot die de Patswerkers maar al te bekend zal voorkomen. Ergens rond mei deze piece in het echt bekijken?

18 opmerkingen:

Ramphastos Toco zei

ja zekers te modderfokking weten!
Hard!
Hij klinkt wel een beetje als die vorige. Qua kleur dan.

Steven zei

Hoeveel blikken verf gaan er doorheen op zo'n muurtje vraagik me af...

Steven zei

De planning is 8,9,10 mei toch?

Zebra zei

Ik hoorde het gister, en ik vind het een topplan. Toevallig hadden Tanja en ik het dit weekend nog over Berlijn.

Ik zit serieus nu al te trappelen van ongeduld.. Ik heb er zoveel zin in om met jullie allemaal naar Berlijn te gaan.

Zebra zei

Tanja gaat ook mee!

Steven zei

Gezellig!

Jij ouwe trappelaar!

Ramphastos Toco zei

Ja kut nou begin ik ook te trappelen.

Anoniem zei

eigenlijk is het alleen maar tof omdat het zo groot is..

Ramphastos Toco zei

Aan de andere kant is Blu ook zo groot omdat het tof is.

Anoniem zei

want hij is groot en het is tof omdat... een zakenmannetje geketend in zijn eigen rijkdom een lekker statement is?

chiara zei

is t al mei?

Ramphastos Toco zei

@anoniem:
Ja. Ik vind het een vet beeld. En hebben we het er al over gehad dat ie ontzettend groot is? Want dat is ie :D

Bays zei

KERK! Die halve vissen die je in 't begin nog ziet zijn al zooo fucking groot!!! Maar mei staat bij mij al vast in de agenda! Word kjerker phat!

Anoniem zei

@Ramphastos Toco:
maar het is verder niet perse heel interessant getekend.. het idee is op zich misschien tof, maar qua beeld is het toch wel wat saai vind je niet? Qua lijn en kleur enzo..

Ramphastos Toco zei

@anoniem (en ik denk dat het brecht is): Qua beeld is het misschien niet superinteressant. Maar het is wel heel vet (in ieder geval vetter dan veel andere graff, alleen al om het feit dat het iets zegt). Als je er voor staat (en daar kan ik niet op wachten) is het wel kapot imposant. Want het is ECHT HEEL GROOT.

Zebra zei

Noem je dat groot?

Anoniem zei

ja, das waar!
oke, we zijn er uit:
Blu is Het Grootst!

(wie is brecht?)

Ramphastos Toco zei

@anoniem:
Ik ben blij dat we het eindelijk eens zijn :D En ik ben verrast dat je niet Brecht bent. Niet dat dat erg is hoor. Je bent van harte welkom.