dinsdag 16 december 2008

Venz, voor fans van Venz


Aangezien het bij Freshpats aan de lunchtafel bijna altijd over de kredietcrisis of over Funnies gaat moest er op het blog toch eens aandacht aan besteed worden. (Aan de Funnies dan he)

Funnies zijn die chocolade figuurtjes die twee keer per jaar in de pakken hagelslag van Venz zitten. Goeie actie want er word veel over geluld. Zo kwam ik een Hagelslag-met-funnies-hyves tegen, en vele voor en tegenstanders. Hele gezinnen liggen in de clinch. En zelfs bij ons gaat het er soms hard aan toe haha!

Ondergetekende is trouwens recordhouder met 10 funnies op 1 boterham! Ha!

Dan nog even dit, dit en dit. Retro aanheid.

2 opmerkingen:

Vince zei

ik vind ze zo fucking irritant. maar dat is vooral omdat de funnies net ff iets te groot zijn voor de opening, en voortdurend dus de boel blokkeren.. maar mn meisje is dr gek op (niet op de boel blokkeren, maar op funnies dan..)

Zebra zei

Tja, funnies zijn ook niet voor iedereen. Ikzelf vind ze niet eens zo lekker, maar ik wil er gewoon net iets meer op mijn brood als degene voor mij.