dinsdag 30 juni 2009

Buiten?

Waarom gingen kinderen vroeger eigenlijk uberhaupt naar buiten? Ik bedoel, buiten waren dan wel blaaspijpen, kruipbuizen, knikkers en van die rubberen frisbees in de vorm van zombies. Maar kijk die overdadigheid aan serieus schitterend vermaak die de televisie ons schonk. Deze was ik bijna vergeten. Maple Town moet dan ook wel 1 van de meest gaye tekenfilms zijn ooit. Niet dat dat mij ooit ervan weerhouden heeft om het te kijken. Vaak.

Wel net iets minder hard dan deze tho. En ging niemand dan hard op dit? En dit? Kom op?!

Bedankt Vice voor deze trip down geheugen paadje. En dit nostalgie avontuur gaat vrolijk verder bij Fonkelhorse, juist, dat blog waar we eng veel linkjes mee delen.

12 opmerkingen:

Unknown zei

'rubbere frisbees in de vorm van zombies'

WOAH shit ja! Die had ik ook inderdaad. Fuck nou moet ik er dus weer een hebben he, dank je wel..

Steven zei

Ja Lex waar is m'n EPIC rubbere frisbee eigenlijk die ik mee had genomen?

Steven zei

Trouwens Maple Town is echt heel gay. Mietje was ik zeg.

Luukerjan zei

Damnn ik wou dat er in mijn tijd thundercats op tv was. Die shit ziet er hard uit.

Steven zei

Hier dus http://twitpic.com/8udag

Zebra zei

http://tinyurl.com/lanac2 Check ook!

Dr. Niloc zei

Ahum, Gubby van Teddy rukspin is de man.
Zo handig die kerel.

Ik pink een traantje weg bij de intro.

Anice zei

Ik sjouwde vroeger rond met een plastic thundercats zwaard gek. Shit was aan als gekken op de schoolpleinen van good old Hengelo! En nu ik die serie terug zie, vind ik het eigenlijk nog toffer haha!

Anice zei

Ps: maple town was voor HEUWMEUS.
Zegt het voort.

Sazz zei

Ruxpin was inderdaad vet. Net als Boes. Ik heb pas MASK zitten kijken, dikke retro gasten die ook overtime crime fighten! Word!

Zebra zei

Fuk ja. MASk! Dat was pas kicke! (kicke??)

Luukerjan zei

kicke.