vrijdag 26 juni 2009

Michael Jackson is er ook...

Dat verstond ik toen ik gisteravond voor een drukke kroeg stond en Bays via de telefoon in mijn oor schreeuwde: "Michael Jackson is dood!".

Tegenvallertje dus.

Hoewel die dude de laatste jaren een beetje twijfelachtig was blijft het toch een jeugdheld. Wat heb ik als kind vaak door de huiskamer gedanst op zijn muziek. Dude was altijd next level, weet je nog toen die Smooth Criminal clip uit kwam? Shit was hard. Dat vooruit leunen is me nooit gelukt.

Check 'm nog een keer:


En 3 lekkere electro remixes voor het weekend: (MediaFire)
Michael Jackson - Bad (Mowgli is Bad Remix)
Michael Jackson - Smooth Criminal (LAZRtag remix)
Vilains - Thrilla

6 opmerkingen:

Unknown zei

Ha, ja, dat weet ik nog wel, dat dansen in de huiskamer! Mooie tijden.

RIP Michael

Billy Jean zei

De koning is dood, lang leve de koning.

Zebra zei

En hoe die dude in de film Moonwalker in een auto en een robot veranderde.. Dat heb ik wel 100 keer zitten kijken..

Anice zei

Fucking briljante gozer.
Maar wel een rare.
Dat wast.
Jammer dat mensen hem niet nog 1 keer laif hebben kunnen zien.

Billie Jean zei

Het is Billie, Billy.

Flip zei

Hij was leuker voor de wereld dan de wereld voor hem was.

Misschien is dit nog wel een beter einde voor z'n carrière dan die geplande concertreeks.