woensdag 17 juni 2009

Fatboy is voor mietjes




Eckte eckte graffheads gaan natuurlijk hard op deze chairs. Zo kwam ik deze al op een aantal blogs tegen, waaronder Hypebeast. Lekker bezig dude.

Onze boy Sander -piepschuim- van Heukelom mailde ons dat zijn Fat Cap Chairs eindelijk af zijn. En hoe! Geen zichzelf respecterend ontwerpbureau is compleet zonder een New York Fatcap- of een Hooded Fatcap Chair. Serieus, die Hooded Fatcap zou ik zo hard rocken op mijn kamer of bij Patswerk. Lekker clean wit, maar volledig customized is natuurlijk ook mogelijk, das wel zo straat.

Kijk hier voor meer info.

5 opmerkingen:

Steven zei

Puike mawfawking stoelies! Alleen zijn ze ook betaalbaar Sander?

Sander zei

Die zullen inderdaad wel een een zakkie knaken kosten.

Mr Wazzoo zei

En wat komt er uit die gaatjes? of moet je daar wat in stoppen?

Dolluf zei

Sander, respect! Cool gedaan man! idd wel benieuwd naar het prijskaartje maar ik zie ze wel staan in mijn nieuwe kantoor/soos/café/shop/badkamer, waar niet eigenlijk!?

Anice zei

Ik vind ze ook echt te dik eigenlijk!
Zou maar eens een dealtje met een grote stoelenboer gaan proberen te maken. Denk dat dit best zou verkopen..