zaterdag 31 mei 2008

Deze kerels zijn bazen

Freshpats duikt hard terug in die kindertijd. Nadat ik bij Swurdin al flinke flashbacks kreeg bij deze SuperSoaker post, gooide Sander het nog een leveltje hoger. Garbage Pail Kids (die ik trouwens al mijn hele leven 'Garbage Pall Kids' noem) zijn simpelweg net iets doper dan waterpistooltjes. Maar dit is die shit waar ik als kind het hardst op ging.


Waar ik als kind trouwens echt van ging stuiteren is dit. Keiharde roze chemische smerig zoete snoeprepen. Snap and Crackle. 3 Van die krengen voor een gulden bij Zwembad Zuiderdiep in Stellendam. Shit, daar heb ik veel kreukelfrieten weg zitten stouwen.


5 opmerkingen:

Steven zei

Hahaha, wat een sentiment. Leuk!

Bays zei

Fuck! En dan te bedenken dat iedereen dat zwembad gewoon "Stellendam" noemde, er iedere week die kreukelfrieten zat te kanen, en niet eens de echte naam wist van dat zwembad! Geweldig die nostalgie! Maar we moeten weer gaan, want ma staat om 4 uur voor de deur om ons op te halen!

Anoniem zei

Hallo, ik ben Coco, wie ben jij?
Lust jij een cocosnootje?

Hellevoeters weten

Bays zei

oh oh oh, wat heb ik weer een lol. LOL

Sander zei

damn. ik wil mijn transformers ook terug :( die shot was de bom. helaas zijn ze verloren gegaan.

qua suiker: dumdum(?) ging kleine sander kapot op. en het zakje met 2 verschillende poeders en en stok. laat ik jullie er aan herinneren dat we het over een kindertijd hebben en ponypacks tot de verbeelding spraken :)