zaterdag 31 mei 2008

Verzameling Garbage Pail Kids

Gewoon even pimpen :)
Ik had er meer dit is ongeveer 1/3 van alles. Maar die kan ik niet zo gauw vinden, en er is ook een groot gedeelte ten prooi gevallen aan mijn broertje.

Die op de voorgrond liggen hebben geen sticker meer, alleen nog maar de achterkant. En een beschadigde maar hey je kan niet alles hebben.Sorry voor de kwaliteit. Telefoon maakt gare foto's.

Kon het niet laten om ze zoals vanouds te displayen op de keuken tafel. Wel kut want ik had 2 posters compleet.













7 opmerkingen:

Steven zei

Wel vet! Neem ze eens mee naar de HQ. Wil ze wel weer eens live zien.

Anoniem zei

Zeker vet! Zou kick zijn als je 1 grote poster zou maken van al die kaartjes. Het kind in me komt weer boven!

Meenemen, Dan neem ik mijn transformers mee

Sander zei

ik zal ze maandag wel meenemen.

Steven zei

Hehe, wel wat los gemaakt met m'n post van gister!

Sander zei

kerk!

Steven zei

Alleen kan je ze niet ff op je flickr zetten ofzo en dan linken? Deze post is nu zo lang.

Anoniem zei

verkoop je ze?