vrijdag 30 mei 2008

Timelapse gaat hard

Letterlijk. Onze tv doet het al een week niet, dus ik was genoodzaakt een dvd-tje te kijken tijdens het eten. Entropy, een film met Stephen Dorf. Kutfilm. Dorf is een kneus, die me heel erg aan Christian Slater doet denken in deze film. Daar ben ik ook al niet zon'n fan van. Plus: Bono zit in de film, en Bono is een omhooggevallen stuk stront (En ik citeer Southpark hier). Daarbij komt dat je na het kijken ervan ook nog eens super depressief achter blijft.
On topic: Wel mooi aan de film zijn een aantal scenes waarin in timelapse te zien is hoe Dorf van de ene locatie naar de andere rijdt. En dat deed me weer denken aan dit filmpje. Chille muziek is een zeer goede bijkomstigheid.



En deze is ook erg vet. Dit zijn van die filmpjes voor als je om 6 uur 's ochtends thuiskomt en je het gevoel hebt alsof je enige persoon op de wereld bent. Mooi.

3 opmerkingen:

Steven zei

Nice! Vooral die onderste, mooie beelden.

Anoniem zei

Bono is wel de bom yo...

Anoniem zei

Oh ja. Shit ligt gevoelig of niet?