zondag 25 mei 2008

Kater?

Gisteren deelde ik wat chille muzak met jullie, dus dat betekent dat het nu tijd is voor die harde shit. Niet aanbevolen voor de katerige freshpatsers onder ons.

Check die track met je bek van The Count & Sinden. Deze gaat lekker zo van: Whomp! Whomp! Voel die bass.
Verder heb ik iets van Delinm. Nog nooit van gehoord, maar hij is gemixt door Les Petites Pilous, en laten deze 2 franse dudes nou net hebben getekend bij het Boys Noize label. En je hoort waarom.
Ik heb een track van de Crookers, door de mix gehaald door die dope Bloody Beetroots.
En tot slot heb ik nog zo'n remix van de MeloManics kunnen vinden. Gemixt door Neerlands eigen Blokgolf.
De eerste 2 doe je rechtermuisknop - opslaan als. De overige 3 zijn via Zshare.

The Count & Sinden - Beeper (Fake Blood Rmx)
Delinm - Big Black Spider (Les Petites Pilous Rmx)

Crookers - Purples Lens Game (Bloody Beetroots Rmx)
Midfield General - Sirens (Distrakt Rmx)
MeloManics - DAF (Blokgolf Rmx)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi lijsie weer. Thnx.

Anoniem zei

Graag gedaan.
Weet jij trouwens wat de deal is met regelafstanden?
De ene keer staan de zinnen heel dicht op elkaar en de andere keer weer verder. Ik kom er maar niet uit hoe dat werkt

Anoniem zei

Ja bij jouw posts vooral bedoel je? Snap het ook niet.

Anoniem zei

Ik ben erachter. Op de 1 of andere manier komt er in de codering soms < div > te staan. En dan gooit ie de regelafstand kleiner. Is nu aangepast. Is mooier als alles hetzelfde oogt.

Anoniem zei

Vette tracks....heb gelijk zin om die old-skool Reeboks te pompen, weet je. Wat ook wel de moeite waard is om te zoeken; Blende, Pendulum, Fonosandwich...en stiekem is de nieuwe Ladytron ook wel te pruimen.