dinsdag 12 augustus 2008

Heeft die jongen niks te doen vandaag?

Jawel! Ik zit te wachten op de correcties voor de waterfrontkrant die ik voor Job aan het maken ben. En in de tussentijd chill ik op deze site, waar allemaal designerbehangetjes voor op je iPod en je iPhone staan. Ik heb zelf een ouwe stinktelefoon vol shag en navelpluis en op de fiets en in de trein fluit ik mijn eigen liedjes, maar ik vind het toch lekkere plaatjes. Kijk maar.



-edit- er staan ook een hoop linkjes op waar nog meer kijkpret te beleven valt, zoals deze, deze, deze en natuurlijk die en die.
Freshpats. Het houdt je van de straat.

4 opmerkingen:

Zebra zei

Wow. Dat je je maar vaker mag vervelen.
Misschien kun je wat A2 vellen vouwen om te kijken hoe die Anna krant er uit komt te zien?

Steven zei

Ik ga toch voor die "I am rich: app voor maar $999,-

http://www.youtube.com/watch?v=noZcgSTmDA4

Zebra zei

Sauer kids zijn de shit.
Maar je hebt net een maand voorraad leuke links er in 1 keer doorheen gejaagd..

Ramphastos Toco zei

Ik denk dat er nog wel een paar linkjes op het wereld wijde web te vinden zijn...toch? En van een beetje reposten is nog nooit iemand doodgegaan.