vrijdag 29 augustus 2008

Er is geen BANGERS hart dan dat van mij...


Altijd scherpe blogger Swurdin (noem mij geen Rory) gooit samen met de bazen van Boemklatsch een feestje. En ik kan het mis hebben, maar volgens mij komt dat aardig hard. Denk aan moddervette Baltimore-, Bass- en Electrobangers.

Volgende week vrijdag ben je dus in Ekko in Utrecht. Utrecht is het nieuwe Den Haag, maar blut is het nieuwe zwart. Ach dan eet je maar een weekje niet, hoef je ook weer minder bier te drinken om het naar je zin te hebben.

En voor de mensen die de mooie flyer hebben gemaakt kijk je even hier.

4 opmerkingen:

Rory zei

Jullie zijn er vroeg bij.. wou jullie nog mailen om kaartjes weg te geven, maar pas begin volgende week. Als je zelf komt laat even weten ook zet ik je op de lijst, haha.

Zebra zei

Lijsten zijn nooit weg.
Laat maar weten als je wat weg te geven hebt.. It never hurts to help, aldus mijn grote jeugdheld Eek

Steven zei

Ik wil de pret niet drukken maar vrijdag 5 sept. hebben we natuurlijk de Freshpats borrel/installatie opening. Of we moeten daarna nog naar Utka gaan...

Zebra zei

Oh ja, das jammer inderdaad. Maar van kaarten weggeven wordt ik ook al blij hoor..