maandag 11 augustus 2008

Wat wil je doen dan?


Labels. Die dingen die je uit je shirt knipt omdat ze moeilijk in nek kriebelen. Vanaf nu ook bij Freshpats, omdat wij dat internet echt snappen. Je vindt ze rechts onder de links. Onder de naam 'wat wil je doen dan?'

Momenteel slaan de labels echt nog nergens op, maar geloof mij: dat gaan we voortaan professioneler aanpakken. Verwacht terugkerende rubrieken zoals design, electro, eigen werk enz. Maar ook namen van ontwerpers, artiesten, vrienden en vage kenissen kun je makkelijk hier terug vinden.

Freshpats: we zijn zo professioneel

4 opmerkingen:

Steven zei

Dus ik moet voortaan gaan labelen? Ben benieuwd hoe lang ik dat ga volhouden haha.

Zebra zei

Mag, moet nix.
Maar ik zag de dubbelpost van Ramon hieronder, en denk dat dat hierdoor makkelijker te voorkomen is. Zeker als de labels op alfabetische volgorde staan..

Ramphastos Toco zei

Ik zit met een kriebelende nek op de blog. Bedankt!

Zebra zei

En alles 'vette shit' labelen gaat natuurlijk niet werken..