donderdag 21 augustus 2008

Wat doe jij volgende maand?

(voor die 2 bezoekers die nog niet weten)

Ik weet wel waar je ons kunt vinden. Om te beginnen kom je ons opzoeken op het Ground 3 festival van 4 t/m 7 september in Den Haag. Een gratis kunst en muziek evenement op verschillende locaties in de stad. Kom sowieso naar de Anna Paulownastraat 76 om de "kunst" installatie van Freshpats te bekijken. Die wordt echt gruwelijk!

De week daarna (13 september) kom je ons tegen bij The City is Yours op het Haagse Hogeschool terrein. Wederom kunst en muziek. Muziek in de vorm van Minimal en Electro! Lekker.

Datzelfde weekend is ook Pure Jazz, dat je eigenlijk ook niet wilt missen omdat daar heel veel leuke dingen komen...

Nog meer kunst en muziek in Den Haag? Jazeker! TodaysArt staat ook weer voor de deur. 26 en 27 september is er weer van alles te zien, te horen en aan te raken in de binnenstad. Fokking leuk! Niet missen!

Het is aan in Den Haag!

8 opmerkingen:

Zebra zei

En als ik nou absoluut niet van kunst en electronische muziek hou?

Steven zei

Dan ga je naar Pure Jazz :) Of je huurt een paar goeie films en blijft lekker thuis!

chiara zei

Steven, todaysArt is pas over meer dan een maand dus ik vind dit niet kunnen. Met je ik post geen festivals die pas volgende maand zijn HA

chiara zei

Ik zeg: vrijdag Pure Jazz, zaterdag The City is Yours en zondag Shanna's verjaardag..ja toch!

Steven zei

Jaja Chiara ik weet het. Maar het was handig om alle festivals van volgende maand in één post te doen! Maar ik hoef me ook totaal niet te verantwoorden tegenover jou :D

chiara zei

Maar je doet het toch haha

Bays zei

Goh, dat wordt aardig wat diensten wegruilen zie ik alweer...

Zebra zei

Ik denk dat ik the city is yours verstek moet laten gaan. Ik zit dan in Spijknizzah voor de verjaardag van Eric/Peer.

Maar voor de rest ben ik er bij.