dinsdag 17 februari 2009

Ant: Swurdin en Monobrow gooien iedereen in de CC


Mocht je je afvragen hoeveel het er nou precies waren..
En als je niet weet waar dit over gaat, dan ben je blijkbaar niet hip genoeg. Maar heb je wel een lekkere schone mailbox. Ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga zo iedereen even een goedemorgen wensen. Koffie?

Dat sommige mensen, zoals Baschz, die trouwens een enorme lamball bakra is, maar dat terzijde, nog meer vrije tijd dan jij en ik hebben mag duidelijk zijn. Hij heeft nog moeite gedaan om alle troep die voorbij kwam nog enigszins te filteren. Het Re:all MagazinE nr. 1.

9 opmerkingen:

Steven zei

Shit was funny! Mischien nog wat mixtapes posten?

Sander zei

Hier staan meerdere mixtapes en zooi uit de monday re:al linkie

Steven zei

IAMFRESH vraagt zich af wat dat programma met die ballen in jouw dock is :)

Zebra zei

Font Reserve. Een letterbeheer programma.

Steven zei

Duidelijk. Dank voor de opheldering.

Anoniem zei

Yes ik weet waar het oer gaat. Dus ik hoor erbij awesome!!

Anice zei

Ik niet. Dus ik ben niet kerk, baas of aan.
Underdog positie bevalt me goed :-)

Anoniem zei

ben benieuwd naar die attachment. stuur die nog 'es dan, zet ik 'em ook in de lijst. en als ik nog meer gemist heb laat weten laat weten

Zebra zei

Grappenmaker. Ik stuur hem wel enkel naar jou.