woensdag 25 februari 2009

SHIRT IS AAN!

En vetter dan je huid, al zeg ik het zelf.

9 opmerkingen:

Steven zei

Hard! Ik wil hebben.

Zebra zei

YYYYYYYYYYYEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH BBBBBBBOOOOOOOOOIIIIIIII

Anoniem zei

Jeeeeee!!! Die wil ik!

Anoniem zei

vette shit jongens, mooi voor de tegendraads expo! Die van mij komen er ook aan :)

Zebra zei

Thanx. Als wij er eentje van jou krijgen, krijg jij er een van ons. Goede ruil toch? Alleen moeten wij dan elke dag vechten wie hem aan mag.

Anoniem zei

Fucking vet!!! Was ik nou maar een dag later vertrokken dan had ik hier mooi kunnen shinen met heus Patswerk katoen!

Zebra zei

Beter post je wat mooie fotootjes vanaf daar.
Had trouwens een reactie op mijn deviant art van iemand die jou gesproken had in Thailand. Vet.

Unknown zei

Lekker werk boys! Hoe veel kostda?
Hier moet ik in gezien worden natuurlijk!

Anoniem zei

Oi, ik zal een fotootje maken. Patswerk op bruine skins is way cooler. Obama's weten ;-)