vrijdag 27 februari 2009

Vrijdag gehacktdag


Freshville is gehackt. WTF? Wat heb ik toch een onwijze fucking schurft hekel aan hackers. Ik bedoel: hackers in films zijn altijd op een dorky manier toch cool. En ook politieke statements en dergelijke acties kan ik nog wel waarderen. Maar het moedwillig slopen van andersmans digitale spullen? Kom op. Ik stel me altijd van die pukkelige tieners voor ergens in een kelder terwijl ze tussen 25 katten in hun ondergoed zitten te rukken op 1 of ander java scriptje (nohomo). Of ga ik door dit soort opmerking de woede van hackers wereldwijd op mijn hals halen? Flikker toch op.

Alex: Succes ermee. En als je nog een knokploeg nodig hebt. Wij van Freshpats zijn nooit te beroerd om je te helpen zoeken naar een knokploeg.

5 opmerkingen:

Steven zei

Ja wij kennen mensen die mensen kennen dus eh...

Beetje lame om een forum te slopen zonder reden...

Unknown zei

Zeker kut Mja, kwestie van backup terugplaatsen en hem ietwat verbeteren.

Met Javascript is trouwens echt niets mis hahaha

Anoniem zei

Hey, bedankt voor de support :) Uiteindelijk bleek het dus om een lek in de Roundcube webmail te gaan. Daardoor is de 17-jarige Marokkaanse hacker (via-via hoor je wel eens wat) binnengekomen en heeft zo mijn password bovenwater gehaald. Toen hij zag dat mijn wachtwoord "15j4rige" was — ooit een geintje van onze admin — zag hij aanleiding om Freshville te slopen op grond van pedofilie. WAT DE NEUK, zeg ik. Ik ben all for bestrijding van pedofielensites, maar wie zoiets flikt verdient een grote neger in z'n amper meerderjarige kontje.

Zebra zei

Let op je woorden. Straks is Freshpats ook niet meer.

Zebra zei

Ik hoef al die mensen die googlen op 'grote neger + amper meerderjarig kontje' niet zo nodig over de digitale vloer.