dinsdag 17 februari 2009

La Fraise


Lieve, lieve, lieve Freshpatsers. Het ontwerp van Patswerk staat ook op La Fraise, wat sowieso een hele dope T-shirt site is om even te checken. Maar je snapt: ik wil wat van jullie. Namelijk vragen om even een positieve vote uit te brengen. Helaas moet je wel eerst regstreren om dat te doen. Zie maar of je daar zin in hebt, maar ik zou je heel heel erg ontelbaar miljoen dankbaar zijn, want voor ons zitten er weer knaken in.

"Bright yellow and pure cyan. Does it get any better than that? What if I throw in some super cool and cute guys. You know you can't resist. Kerk!"


Ik heb hier nog een mailinglijstje liggen. Verleidelijk. Geef die props hier

5 opmerkingen:

Steven zei

Mijn vote heb je!

Luukerjan zei

yes we can

Vince zei

and we will!

(...ik wil m in t zwart...ha.ha.)

Zebra zei

In het donkerbruin kun je em krijgen. Plus in natuurlijkst het allerhardste knallendste vetste hipste aanzijnste witst wat je ooitst hebt gezien.

Anoniem zei

Boomerang houdt leuke pitches: http://www.boomerang.nl/opdrachten/

Best cool om je ontwerp op een Boomerang te hebben én er aan te verdienen, toch?