zondag 17 mei 2009

Colucci Era

Weer zo'n videoclip van Top-Notch waar je niet omheen kan. En weer niet te embedden natuurlijk. Ik hoor bloggers (inclusief mezelf) daar altijd over klagen en zeggen dat promotie zo niet werkt. Wel dus. Want we lullen er weer over en linken gewoon naar de betreffende clip en dat vergoot de kans gelijk dat je ook andere TN clips gaat checken.


Het album Colucci Era van de Fakkel Brigade wordt 22 mei gereleased. Het artwork van Hotel is zoals gewoonlijk weer zeer puik.
En bekijk die video van Colucci dan maar gewoon hier.

4 opmerkingen:

Zebra zei

Ik vind het eigenlijk maar gaar dat die site van Hotel op zondag dicht is. Op de 1 of andere manier is het altijd zondag als ik aan die site denk..

Unknown zei

'en dat vergoot de kans gelijk dat je ook andere TN clips gaat checken.'

Shit, je hebt gelijk! Zo had ik het nog niet eens bekeken. Cheers voor de oogopener.

Nummer is wel fokking slecht geproduceerd trouwens, die beat slaat echt nergens op.

Steven zei

Haha ja toch.

Ik vind de beat wel lekker. 't is geen Delic though..

Zebra zei

Hmmm, ik mis een beetje de 'whomp'. Jeweetwel, waardoor je lekker mee wilt bouncen op de track. Met de rhymes is op zich niks mis, maar ik heb het gevoel dat ik iets mis. Zeker als 'titeltrack' vind ik hem een beetje skraal.