zondag 17 mei 2009

Twones en TipSpot invites

Soms zie ik door de 2.0 het web niet meer. Ik heb té veel accounts op té veel websites en er blijven nieuwe dingen bij komen. Maar ik moet (beroepsmatig) ook wel op de hoogte blijven dus ik maak overal braaf een account aan.

Sommige check je dagelijks, andere wekelijks, weer andere kom je nooit meer.

Twones bijvoorbeeld check ik met enige regelmaat. Twones is een Nederlands initiatief en is het best te omschrijven als "beyond Last.fm" alleen dan anders. Wat Twones handig maakt is dat het gebruik maakt van al die andere 2.0 dingen als Youtube, Flickr en dus ook Last.fm enzovoorts.



Een andere website waar Freshpats een een account heeft maar waar we (nog) niet echt actief op zijn is de sociale uitagenda TipSpot. Deze website is ook nog bèta maar is de laatste tijd flink verbeterd en viel afgelopen week op door dat leuke promofilmpje.



Wil je Twones of TipSpot voor jezelf proberen? Schreeuw dan even in de comments of stuur ons een mailtje, we hebben voor beide 10 invites liggen.

5 opmerkingen:

Anice zei

doe mijn zon invite voor die twoons site als je die nog heb?

Steven zei

Komt 'ie...

Anice zei

ik heb nog niets gehad man...

Steven zei

dan heb ik misschien niet je goede mailadres. Mail ons/mij even..

Ivar zei

Als dat TipSpot een beetje gaat lopen lijkt het me zeer chill.