donderdag 28 mei 2009

Ik verklap niet wat we gaan doen, maar neem je zwembroek mee..


Over 2 weekjes zit Freshpats lekker een lang weekend in Berlijn. Dat we daar toffe feestjes, mooie foto's, vette pieces en lekker eten gaan doen zal niemand verbazen. Dat ik ook mijn zwembroek meeneem is interessanter. Zowiezo kun je in Badeschiff am Spree heerlijk chillen. Een open zeecontainer met verwarmd water midden in de rivier. Met mooie mensen en gezellige feestjes. Das altijd leuk.

Maar wat misschien nog wel net even iets vetter is: Liquidrom. Een zwembad met hele psychedelische lichtshows, dj's en zelfs muziek onder water. In het weekend tot 1 uur 's nachts open. Lijkt mij heerlijk om hier een avondje lekker te ontspannen. Al dan niet nuchter.

En los daarvan: Patswerk zit dan toch op Twitter. We zijn zwak, en gezwicht voor die hype. Maar wees gerust, we gaan het enkel gebruiken voor schaamteloze zelfpromo spam om vervolgens schandalig veel nieuwe contacten en dus opdrachten binnen te halen. Zoals jij.
En ja: zowiezo schrijf je tegenwoordig met 2 keer een 'z'. Wen dr maar aan.

7 opmerkingen:

chiara zei

Ik kan niet wachten! (op Berlijn dan)

Steven zei

Ziet er dope uit! 17,50 voor een uurtje in 't water liggen, damn!

Zebra zei

Ja, maar check dat water!!

Steven zei

Eerst naar de liquidrom en dan naar de liquorrom.

Steven zei

En voor het twittervolk: IAMFRESH surft ook al een tijdje mee op de hype: http://twitter.com/iamfresh

Zebra zei

Jullie waren voorlopers gek. Die sander zat al 3 jaar hardcore te chillen op dat twittah

Sander zei

hehehehe was maar een jaartje