zondag 17 mei 2009

Mijn weekend


Nee he, ik word toch niet zo'n blogger? Zo'n blogger die jullie lastig valt met de dingen die ik afgelopen weekend heb gedaan. Straks ga ik nog foto's van mijn avondeten nemen en vakantie kiekjes posten.
Anywayz, ik was zaterdag op Wolpop in Delft. Op het laatste moment nog een gratis kaartje kunnen krijgen (Rik en Marloes bedankt!), Freshpats doet niet aan entree betalen blijkbaar. En dan ook nog eens hele leuke dingen zien, mooie muziek horen en aardig hard stuk gaan op goedkope biertjes.

Vinex is een project van Michiel van de Weerthof. Denk aan de Kift en Spinvis, en dan snap je een beetje waar dit heen gaat. Mooie luisterliedjes die helaas niet iedereen kon waarderen. Stelletje mongolen die er fucking hard doorheen praatten, jullie weten wie jullie zijn.

Uit Gelderland komen the Routines, een gast die behoorlijk pompende electrorock uit zijn apple staat te gooien. En een heel leuk zangeresje wat daar weer door heen danst en zingt. Via hun myspace kun je een tweetal mp3-tjes binnenhalen.

Gameboys a gogo sloot voor mij de avond af. Keihard gaan op iemand die uit een gameboy allemaal dansbare beats weet te halen. Ik ben fan. Plus gratis biertjes in je handen krijgen van mensen die je helemaal niet kent zijn mooie dingen. Ook leuk is dat hij 4 juli op dat feestje in de Besturing staat. Zie jullie daar.

6 opmerkingen:

Steven zei

The Routines klinken inderdaad bestwel leuk!

Rory zei

Gewoon doen wat je denkt dat je moet doen. Een stukkie zelfverheerlijking is op zijn tijd best lekker.

Ow en zet die irritante woordverificatie aub uit, zonder dat gaat het ook goed.

Zebra zei

Haha! Was helemaal geen commentaar of zelfs maar een verwijzing naar jou hoor Rory. Bedacht me opeens dat ik nog nooit in retrospect had geblogd, en dat wilde ik even delen..

Luukerjan zei

the Routines zijn o-kee!

Rory zei

Ow ik zag het helemaal niet als commentaar of verwijzing naar mij man. Maakt u zich niet druk :)

Zebra zei

Leek mij ook al sterk. Maar ik werd gewezen op de mogelijkheid dat.

Maar ik ben het wel zeker eens met die woordverificatie. Die shit is nep. Hoe zet ik dat uit?