zaterdag 2 augustus 2008

Lowlands op je beeldscherm


Van je mobiel dan. Net als vorig jaar kun je weer de Lowlands Mobile Festival Guide downloaden op je mobiel. Vorig jaar had ik nog een houten telefoon, dus daar lukte het niet mee. Maar nu rock ik die gadget als geen ander. Superhandig, want je hebt het meest recente blokkenschema, plattegrond en uitleg over je artiesten altijd bij de hand. Dat komt goed uit, want sinds ik vorig jaar mijn papieren programmaboekje in mijn broekzak in de wasmachine had laten zitten, waarna al mijn kleding bedekt was met een klein laagje pulp, vertrouw ik die krengen voor geen meter meer.

Kijk even hoe het moet.

3 opmerkingen:

Steven zei

Superhandig! Alleen grijp je nog sneller naar je tel waardoor de batterij sneller leeg is waarvoor je dan weer een paar uur in de rij moet staan bij het oplaad punt.

Anoniem zei

Beter draai je dan nou niet je mobiel met de was mee...

Zebra zei

Ik doe gewoon mn was niet meer.