dinsdag 3 maart 2009

Bier, feestjes, mooie mensen en oh ja, kunst


Gaan we nog naar de museumnacht in Rotterdam deze zaterdag? Eerst wat mooie dingen kijken en vervolgens stuk op 1 van de vele feestjes? Zo kun je Club zonder Concessie gratis in op vertoon van je museumnachtkaartje/button, en het WTC is Blockbeatz (kost wel 11 euries, maar wordt hard) en bij de gasten van Lastplak kun je ook gratis iets doen.

Kaartjes voor de nacht koop je beter iets van tevoren voor 12 euro, want op de avond zelf kosten ze 15 euro en zijn ze beperkt verkrijgbaar. Ik twijfel nog, dus als er iets vets in Den Haag is, laat het weten. Of haal mij over om weer eens naar Rotterdam te gaan.

6 opmerkingen:

Steven zei

Klinkt wel leuk. In Den Haag weet ik alleen een ouderwetsch D'n'B feestje maar dat is wel weer in 't paard...

Verder heb ik nog een verjaardag in Brussel waar ik misschien naar toe ga.

Dus ik weet het nog niet...

Zebra zei

Hmmm, en om het nog lastiger te maken: vrijdag is Streamers in het Paard, waar ik bij MusiqueMagnifique om vrijkaartjes heb lopen bietsen.

Anice zei

ik loop al heel lang over die nacht te twijfelen.
Nadeel voor mij: twort waarschijnlijk nie zo best weer.
en das toch wel jammer als je een paar uur door de stad gaat lopen.

Zebra zei

Ach, je kunt op genoeg plekken schuilen. Bijvoorbeeld in al die musea.

Anice zei

nie so bijdehant gan doen eej.
volges mijn moe je nog steets van het ene nar het andere museum lopen.

Dolluf zei

Ach, en er is altijd nog een ponchoregenpakparaplu.. ik ga zowizo! en erwin kroll draaid al weer een beetje bij geloof ik.