dinsdag 17 maart 2009

Staverwinkel en Donderman

Daar ga ik weer met mijn ongezonde, ongegronde, obsessieve haat jegens Jeroen van Inkel (EN Gijs Staverman). De twee grootste kneuzen van de Nederlandse radio zitten nu in een vliegende studio. Dat wil zeggend dat ze in een container op 20 meter hoogte aan een kraan hangen. Luisteraars kunnen bellen en vragen beantwoorden. Bij elk goed antwoord daalt de studio een meter, en bij elk fout antwoord gaat ie weer een meter omhoog. Op de site van Q-music kun je een reactie achterlaten. Ben benieuwd hoe lang mijn bericht er blijft staan.

6 opmerkingen:

Luukerjan zei

hahaha prachtig

Sander zei

hehe zo mooi dat het ook een tag is

Steven zei

Haha "dood aan de radio" zoals def p al zei.

Maar je kan toch ook gewoon je koptelefoon opzetten op je werk of niet dan?

Zebra zei

@Steven jawel hoor. Ik zit nu lekker die Fake Blood mix te luisteren die Alex van Freshville dropte. Maar om nou constant met een koptelefoon op te zitten. Dan raak je ook zo afgesloten van je colega's.

En ik hou gewoon van zeiken.

Steven zei

Dat is een goede reden indd :)

Luukerjan zei

toch alweer 4 posts onder deze tag..