dinsdag 31 maart 2009

Moeilijk aan


ZATERDAG 18 APRIL IS HET MOEILIJK AAN!!!
Dan viert je boy namelijk zijn 27e verjaardag. Vrienden van Freshpats krijgen deze week nog hoogstpersoonlijk een uitnodiging in de e-mail. Nu wilde ik alleen even de uitnodiging delen. En je weet: flyers voor feesten waar net iets minder dan 20 minuten werk in zit, moeten wel vet worden. Beter kom je! Luuk en Steven: Ik verwacht mixtapes.

Mocht je nou geen uitnodiging hebben onvangen, maar wil je toch de 18e iets te doen hebben, dan kom je ook. Sneakers, joggingsbroeken en fleece vesten. Alles is welkom, maar diegene die met lege handen komt, blijft toch echt buiten staan. Holla!

8 opmerkingen:

Steven zei

Klinkt aan.

Gaan we dan ook videocompilatie maken en Warp eronder knallen? Lijkt me vet.

Anice zei

Fleece vesten HAHAHAHAHA...!!! :-)
inside joke :-p
ik ga kijken of ik dat ding nog ergens heb gek..
if so dan trek ik hem op ZEKER aan!

chiara zei

Jeeeee feestje bij lex!

Luukerjan zei

Mixtape gaat in de maak hurr, suggesties voor nummers?

Kerk!

Zebra zei

@Ramon: vraag jij alvast vrij? Zou het jammer vinden als je moest werken die avond.

@Luuk: Ik mail je wel wat enge eckte bangers

sander van heukelom zei

lexie eindelijk wordt je 21, tijd om dat te vieren.

Dolluf zei

Ik ben aan! Uit bij Lex is altijd aan! Pak mijn fleecetrui en crocs special edition gold uit kast voor deze gelegenheid! Kathedraal!

Zebra zei

Crocs? Wat de croc! Als jij ze echt aantrekt, wil ik graag een uitzondering maken. Niemand rockt crocs als Dolf.
En Sander: betekend dat dat je ook even langs komt? Gezellig.