woensdag 4 maart 2009

Kickflipper de flapper


Ik deed vroeger wel eens een potje 'SKATE' met Bays en Toekan. Laat ik enige misverstanden gelijk uit de wereld helpen: ONS repertoir bestond dus NIET uit half cab dubbel flips, 360 frontside flips, triple kickflips en nog veel meer dope tricks waarvan ik de naam ongetwijfeld verkeerd heb. Check het hier en nog veel meer hier (niet klikken als je nog betere dingen te doen hebt vandaag).

Toch klikken he? En als er straks nou opeens foto's rechtstreeks vanuit de jungle 2.0 komen, die moet je dan missen, omdat je zit te vergapen aan te dope skateboard truukjes? Wat dan?

3 opmerkingen:

Steven zei

Vet. In mijn top 10 lievelings geluiden staat skatewieltjes op asfalt best hoog. Samen met Spuitbus-balletjes.

Zebra zei

Haha, in mijn top 10 staat ook dat geluid wat je printer maakt als hij papier pakt om te beginnen met printen.

En het open draaien van een vacuum pot whatever. Die ffffffwhoemp is niet te overtreffen.

Wat staat er in jullie top 10?

Anice zei

het geluid van de brievenbus als mijn ambtenarenloonstrookje binnenkomt.
verse sneeuw die knispert onder mijn board.
verse golf die klotst onder mijn board.
verse straat die roetsjt onder mijn board.
het geluid dat mijn wekker NIET maakt op zaterdag.

en nog een heleboel andere dingen.