dinsdag 3 maart 2009

Blackberry vs Apple

Dat hele Heineken vs Bavaria ding is vet. Ik vind de reclame van Bavaria wel behoorlijk flauw, maar het feit dat merken elkaar een beetje dissen waardeer ik wel. Blackberry doet dat ook met Apple, en behoorlijk sterk. Jammer dat deze nooit op tv is verschenen. Wat overigens niet lag aan Apple, maar aan RIM zelf, de producent van de Blackberry Storm.

En los daarvan. Ik vind het eigenlijk behoorlijk lame dat je de titel van het Youtube filmpje al ziet voordat je ook maar ergens op klikt. Op die manier is bij veel filmpjes de verrassing er al snel af. Daarnaast is het ook gewoon lelijk. Of ben ik nu een zeikerd?

3 opmerkingen:

Steven zei

Vraag me alleen af of een Blackberry met touch-screen een vooruitgang is. Veel mensen kozen voor die Berry juist omdat er een normaal toetsenbord op zit.

Vince zei

Je bent een zeikerd. Maar je hebt wel gelijk. dus.
...vette ad

Steven zei

In sommige gevallen is het handig. Maar soms ook niet. Kan je dat niet zelf aan of uit zetten? Vind het ook lelijk..