zaterdag 25 oktober 2008

Electrorock Zaterdag


Deze zaterdag staat in het teken van de electrorock. Dus pompende electro, maar wel gemaakt met instrumenten (en de nodige vervorming uiteraard). Dit doordat ik geïnspireerd raakte door het optreden van Unzip the Catfish, die band die gesponsord wordt door Freshpats, afgelopen zaterdag.

De eerste band die ik ga pushen is Black Strobe. Dit is wel iets donkerder dan de gemiddelde Unzip track, maar erg vette stuwende electrorock.
Black Strobe - Brenn Di Ega Kjerke
Black Strobe - Shining Bright Star

De volgende band is een band waar ik lang fan van ben, the Faint.
The Faint - Agenda Suicide

Holy Fuck is de laatste band waarvoor ik mijn geduld met Zshare op de proef stel. Deze vier Canadezen met hun aan elkaar geductape-te keyboards en een shitload aan geluidsapparatuur gaven op Lowlands al een vette show weg. Nu is het tijd om je i-tunes te rocken.
Holy Fuck - Royal Gregory