donderdag 9 oktober 2008

Ik drink enkel Crystal



Even wat leuke feitjes over deze clip van Crystal van New Order. Deze track uit 2001 was de comeback van de band. De band in de clip is echter niet New Order, maar een fictieve band genaamd the Killers. Deze naam inspireerde een andere band zo erg dat ze zichzelf, juist, the Killers noemde. Hun eerste clip Somebody Told Me (en ook gelijk het enige vette nummer van ze) is dan ook een eerbetoon aan de clip van New Order. Kijk zelf maar.



Oh, en geen zorgen. Morgen is nog steeds Video Vrijdag. Hint: De clip die ik ga posten heeft iets met New Order te maken. Hint 2: Dance! Dance! Dance! Wie het weet krijgt eeuwige internetroem

6 opmerkingen:

Flip zei

Hint 2 is een fucking dope nummer van een nog doperdere band: Unzip the Catfish. Had ik trouwens al verteld dat die gasten optreden in Naaldwijk 18 oktober om 19u? Er wordt een toegangsprijs gehanteerd van €7,50 (wat dus kut is. Ik ben hiervoor aan het lobbyen want ik schat de kans klein in dat iedereen die komt kijken nog lang daarna blijft hangen.

Zebra zei

Komt er na jullie nog iets wat de moeite waard is dan? In dat Naaldwijk?

Steven zei

Iets met Boys Noize?

Steven zei

Niet in Naaldwijk bedoel ik maar als gok naar de video van morgen...

Zebra zei

Nope. Denk: ouder. Denk: New Order. Denk: the Wombats.

Flip zei

Nou, er staan voornamelijk metal bandjes in die toko. Maar rectal smegma schijnt serieus door het hele land op te treden, haha. Ik hou jullie op de hoogte over eventuele deals die ik kan sluiten.