dinsdag 21 oktober 2008

Gewoon teveel


Dit weekend is weer zo'n 'hoe krijg ik al die feestjes in 3 dagen gepropt?' weekend. Donderdag is het al aan in de Silly. Nu is het de laatste tijd vrij vaak gaar in die tent, maar dat wordt anders. Jaques de la Disque en Le Source (van Musigue Magnifique) gaan het daar op zijn kop zetten. En had ik al gezegd dat het gratis is? Gratis dus.

Vrijdag staan de Melomanics live(!!) en Surkin in de Sugar Factory in Amsterdam tijdens de ADE. De kosten daarvoor zijn 12,50.
En zaterdag is er Drop, waar ik al eerder over berichtte. Dat feestje maakt je 5 euro armer, maar een unieke mixtape rijker.

Dat donderdag aan is, hoef je me niet te vertellen, maar wel waar de voorkeur voor het weekend naar uitgaat. Zeker omdat Amsterdam niet aan te fietsen is, het geld niet gratis is, en er zussen jarig zijn dit weekend. Zeg dan.

19 opmerkingen:

Steven zei

Ik zeg: donderdag net iets te ver gaan en vrijdag werken en dan rustig aan. Zaterdag weer energie voor Drop.

chiara zei

Ik zeg: donderdag aan, vrijdag uit en zaterdag aan of uit...dus

Zebra zei

@ Steven: dat lijkt mij ook een plan. Ligt er een beetje aan of Rogier en Chiara nog naar Diana gaan.
Of Diana gaat lekker mee natuurlijk

Steven zei

Chiara bedoel je met 'aan' nou 'uit' of thuis?? Echt verwarrend...

Ramphastos Toco zei

Mij maakt het niet aan.
Shit is aan, dus ik ben uit.
Ik kan wel een biertje gebruiken.

chiara zei

Hahah dat dacht ik al maar ik zal het uitleggen..

Donderdag wil ik ff naar silly om vrijdag lekker gaar te werken. Vrijdagavond wil ik natuurlijk ook wat doen maar denk niet naar A'dam. Zaterdag ga ik naar de verjaardag van Diana en mischien daarna nog naar Drop maar er is ook een feestje in de Rootz dus het is weer lekker druk..

Zebra zei

Oh ja, zaterdag Buurtvaders in de Rootz. Maar dat zijn diezelfde gasten die eerst in le paris stonden, en dat vond ik niet bepaald knallen.

Moet jij werken zaterdag Ramon?

Ramphastos Toco zei

Jep. Zaterdag aan het werk helaas..
Vrijdag ben ik van het partijtje.

chiara zei

nee knallen is het niet maar wel gezellig..

Binnekort wel keihard knallen in waterfront voor de mensen die de muziek van afgelopen zaterdag konden waarderen..

chiara zei

Namelijk:

Een blend van donkere stylen zoals acid, industrieel, hardcore, tekno en drum ‘n’ bass

ik hou ervan

Anoniem zei

Maar mensen! Er is vrijdag meet the streets in het paard! Dat vind ik nou wel aan, vond het de vorige keer echt heel gezellig! dan kan ramon ook vrijdag aan en dan zaterdag een beetje aan. jullie snap?

Ramphastos Toco zei

Bij mij gaat er een lampje aan, tanja. Ik heb die straten nog niet eerder ontmoet geloof ik.

Zebra zei

Nog meer feestjes... Pffff, ach we kunnen altijd nog naar Blockbeatz in de Watt zaterdag.

chiara zei

Vrijdag meet the streets it is!

Steven zei

Ik blijf thuis denk ik.

Steven zei

Het hele weekend.

Anoniem zei

neee!!!! steven, niet uit gaan?! gewoon aanblijven. vrijdag meet the streets, en zaterdag diana. en dan mag je uit. is het aan?

Zebra zei

Mee uit naar Di-aan is uit. Uit gaan is aan. Dat kon niet uitblijven.

Ramphastos Toco zei

@lex: stel je niet zo uit man.
rare snaaner.