dinsdag 14 oktober 2008

Reminder: Electro Zaterdag!

Harde shit. Dat is nooit fijn. Maar de jongens van Unzip the Catfish persen het er zaterdag moeiteloos uit. In de Flaat. Van 19:15 tot 20:00 uur.

Temidden van het metal geweld zal Unzip the Catfish daar een nieuwe, betere en bovenal dansbare set door die speakers knallen. Ook die Unzip hooligans van het eerste uur kunnen rustig nog eens komen kijken, want op 4 nummers na is de hele set spiksplinternieuw.

Er zijn hier wel minimale kosten aan verbonden. Te weten: 100 Fortis aandelen, oftewel €7,50 Unzip speelt welgeteld voor 1 krat bier, dus daar ligt het ook niet aan. Maarja, voor die 3 knaken koop je tegenwoordig ook geen brood meer. Ik zie jullie zaterdag!

Hier de kaart:

Grotere kaart weergeven

6 opmerkingen:

Zebra zei

Ik ben er nog steeds wel voor.

Maare.. zijn er mensen met een auto?

Steven zei

Ja.

Zebra zei

Vriend.

chiara zei

Ik wil ook mee! Ken ik ook meerijden? Gezellig..

Zebra zei

@Flip, regel jij dus wel wat van dat zuurverdiende bier voor ons dan?

Flip zei

Die biertjes komen wel goed, heb er zin in man! Ben benieuwd of jullie er net zo hard op los gaan als ik.