woensdag 22 oktober 2008

Subliminal messages in fonts


Typocalypse

15 opmerkingen:

Zebra zei

Sorry Steven, ik heb even de vrijheid genomen om je afbeelding te ruilen voor deze. Toepasselijk gezien ons Op Stap in Roffa project.

Ramphastos Toco zei

Het zou city-guide whore moeten zijn..

Zebra zei

Doe jij eens niet zo verdomde vroeg al bijdehand.
Speaker voorkant ziet er trouwens vet uit.

Ramphastos Toco zei

Je moeder ziet er vet aan.

Ramphastos Toco zei

Bedankt man. De popunie popte in zijn brok van blijdschap. Hij moet alleen nog even naar de drukkert opgetaterd worden.

Zebra zei

Mijn moeder ziet overal vet aan..

Vince zei

...*kuch*snjekpjek?*kuch*

Ramphastos Toco zei

@Vince:
Ik heb hem zo snjel in mjekaar gedjonderd dat ik de snjek prjevjew vjergjetjen bjen..
Misschien als er iemand bij patswerk is vandaag dat diegene wat screenshotjes op het blog wil gooien?

Ramphastos Toco zei

En misschien dat diegene hem dan ook op de ftp-server van de drukker wil plempen?
Het adres + wachtwoord staat op mijn placematkalendertakenlijstkladblok.

Ramphastos Toco zei

@steven: Bedankt man!

Ramphastos Toco zei

*houdt alvast E2,20 apart voor Steven's biertje morgenavond*

Steven zei

Nou het lukt niet dus laat dat biertje maar zitten :(

Zebra zei

en je bedoelt vanavond

Ramphastos Toco zei

Hahahah nee ik ben vanavond ff in Rotterdam met Job, bij Rotown het laatste optreden van de Riplets checken...Maar wie weet ben ik ook nog in Den Haag te vinden later, ik laat het wel weten.

Ik bedoel dus misschien vanavond en anders morgen.

Zebra zei

Ach, dit gaat tot vrij laat door, dus je ziet maar