dinsdag 28 oktober 2008

Rogier Gefeliciteerd!

10 opmerkingen:

Flip zei

Gefeliciteerd!
Ehm.. wat ga je eigenlijk doen?

Steven zei

Nogmaals gefeliciteerd.

Ramphastos Toco zei

JEEEEEEEEEEE!!
Gefeliciteerd gast!

Ramphastos Toco zei

droogkloot.

Flip zei

Wat gaatie doen dan!!??

Steven zei

Dat weet niemand. Beroepsgeheim.

Zebra zei

Ik wil het je wel vertellen Flip, maar dan ben ik bang dat ik je zal moeten vermoorden..

Bays zei

Thanks gasten! Er beloven vanaf nu betere tijden aan te komen. Echt?! Ja echt... Ik ga aan 't werk op de afdeling Correspondentie van het Centraal Administratie Kantoor (oftewel CAK). Daar ga ik voor 3 dagen in de week...ehm... brieven schrijven! Tsja, meer kan ik er even niet van maken, maar het gaat wel iets dieper dan dat hoor. Een ding weet ik zeker: Ik heb er zin in!

Anoniem zei

jeeeeejjjjjj ik had gister mn laatste dag :) haha, wanneer ga je beginnen? echt grappig!
goed zeg!

chiara zei

Ook namens mij, gefeliciteerd! Dat je maar veel mag verdienen :)