donderdag 30 oktober 2008

Video Donderrrrrdag (New York Special)

Mijn meisje vertrekt morgen richting New York, en reken maar dat de Freshpatsters groen zien van jaloezie. Maar desondanks gooi ik nog wel een paar gerelateerde video's op.

Ja Rule, Fat Joe en Jadakiss komen met hun hele stoerkijkende click om te laten zien waar ze vandaan komen.
De Beasties rijden gewoon lekker rond op hun bmx-jes en skateboards in Open letter To New York. Nog steeds één van de betere odes aan New York. No offense Sinatra. Maar met een line als: "Two towers down, but you're still in the game" kun je gewoon niet meer stuk bij mij.
En kan iemand mij vertellen waarom er nog geen vette remix is gekomen van Madonna's I Love New York? Serieus, ik voel die track ergens wel.
Nog andere video's die hier zeker bij moeten?





6 opmerkingen:

Ramphastos Toco zei

Veel plezier Tanja!
En kijk uit voor grote groepen stoer kijkende negers en kleine mennekes met schelle stemmen op bmx-jes. Ze rappen je zo in je bek.

Anoniem zei

Dank je wel! ik zal oppassen.... en heel veel winkelen... en cocktails drinken... en in miami in de zon liggen... als ik ooit mijn tas ga beginnen met inpakken althans...zucht

Zebra zei

Ik hoor het al.. Dat wordt twee weken afzien.

Freshpats zei

Zoooo jaloers! Geniet er van! Oh neem je nog een Obama sticker voor me mee haha, je komt gewoon midden in die verkiezings madness!

Steven zei

Zei ik.

Steven zei

Oh en wat ik een harde NY track vind:
Tru Life - New York

http://www.youtube.com/watch?v=wght1fHl_Jo

(Slechte kwaliteit, niet echt een clip ook)